Lördag

Tog oss en rejäl promme efter att Nelly sovit. Stannade till i en lekpark óch Nelly hon gunga och gunga...;-) Vi var även och kika om Liam va hemma men det va han inte...
När jag lyckades få Nellan ur gungan gick vi till macken för att lämna tillbaka den värdelösa filmen som vi hyrde igår. Jag vet att jag inte brukar gilla dramafilmer men det va den som verkade mest intressant utav de som fanns.. Det hette fisch tank om jag nu stavade rätt?
När vi kom hem igen fixade vi mat. God "Kjell-Åkepotatis provade vi på!
När maten va uppäten var det dags för Nelly att klippas! Gissa om hon vart mallig när hon fick ett blått hjärta i sitt hår!? Blev lite lek hos "frissan" oxå.
Vi ägnade resten av kvällen åt att elda och stapla ved... Kul lördagskväll....
När vi gick in fick Nelly lite lördagsgodis och sen blev det sängen. Men det varade inte länge. Anders kom och knackade på och då va Nelly snabbt uppe! Hon hade alldeles innan berättat: "Minna inte nanna" Så hon fick vara uppe tills att Tomas kom hem, svårt att få henne sova när det är främmande i vårt lilla hus.. Men ack så trevligt med besök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0