Loppis

Fick ett sms med frågan om jag vill vara med på loppis på lördag.
Har funderat och tänker att det är ju ett bra sätt att rensa bort sånt jag inte vill ha kvar.
Låter lite jobbigt att "stå" och sälja i 5 timmar dock och pinsamt känns det oxå. Jag har hittat en del grejer jag skulle vilja bli av med men HUR vet man vad andra kan tänkas vilja betala?
Tänkte att om jag nu får barnvakt och beslutar mig för att vara med så ska jag sälja: Nellys babyskydd, (håller på att tvätta nu) lite av hennes urväxta kläder, en del oanvända Tupperwareprodukter, massa krafs som jag aldrig packat ur flyttkartongerna som stått i källaren i 7 år nu.. Ungefär så eller så ska jag fixa nån slags egen utförsäljning med mest Tupperware och kanske slå ihop med syster?
Alltid har jag något att fundera över.;-)

Kommentarer
Postat av: malin

var är loppisen?

2010-05-27 @ 19:44:22
Postat av: Linda

Storvik på Hallonfallet plus att det är loppis mitt emot Tomas ladugård!

2010-05-27 @ 21:45:50
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0