Loppis!

Loppis brukar inte vara min grej men igår tyckte jag att jag gjorde riktiga fynd!!:-)
Köpte en födelsedagspresent åt Malin fast det va kanske inget fynd egentligen...
Gick fram och tillbaka innan jag bestämde mig för att köpa ett Fischer price-garage.;-) Det va ju så fint och billigt men jag tänkte på platsbristen hemma hos oss..



75 kronor va det väl värt?
Nelly har iaf lekt och haft skoj med det!

Nästa fynd va mekano!
Ett flygplan som jag skulle få för 40 men när jag frågade pris på en väderkvarn oxå fick jag båda för 50 kronor!




Kommentarer
Postat av: Tessa

De kallar jag fynd. Tyvärr kom jag aldrig iväg på nån loppis igår som jag tänkt. Provade min nya dammsugare istället.

2010-05-30 @ 23:18:14
URL: http://terwa.blogg.se/
Postat av: Linda

Synd för dig för du hade nog kunnat fynda en del du med!;-)

2010-05-31 @ 08:11:36
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0