Löjligt stolt mamma!

Vi har ju som jag skrev varit till Rättvik idag. Där va det blåsigt och kallt men ändå soligt.
Stumpor blev det dåligt med men handlade en del andra grejer iaf.
Vi hälsade även på Thomas och Petra som nu mera bor i Rättvik. (Tomas är kusin med Petra)
Där blev vi bjudna på fika och så kikade vi runt i huset. Mysigt på ett lite annorlunda vis.
Det var hos dem de hände!!;-)
Nelly sa att hon va bajsis och vi gick och satte henne på toaletten. Efter en liten stund ville hon av men mamman sa att hon lär sitta lite längre... Kommer inge sa hon nån gång, men jag tjatade på om att det kan ta en stund så sitt kvar och efter en stund så ropar hon! Kommer bajs! Kommer, kommer bajs!!
Och det gjorde det oxå!:-) SUperduktig tyckte jag!! (Vet att det är helt normalt och att hon inte är nå extra tidig men ändå)
När vi sen kommer hem går jag på toa och då ska hon med och sitta på pottan. Jag går och tar ett bs och Nelly ropar.. Kommer inge... Kommer inge kiss.... Sitt kvar lite till du sa jag igen. Det gjorde hon även denna gång och sen hör jag en överlycklig liten tjej ropa: Kom kiss mamma!!!! Gissa om hon fick beröm av sin mor och far!?
Så när hon la sig gjorde vi upp om att hon ska sätta sig på pottan direkt vi kliver upp imorgon.;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0