Hinner inte blogga...

Vill skriva men har inte haft tid..

Nelly sov till 9 imorse efter att ha somnat vid 22 igår. Kanske lägga henne sent oftare?;-)
Rosita ringde och väckte mig och vi "gjorde morgon" sen tog vi en promenad med henne och William till öppna förskolan.
Ikväll har Tomas och jag varit på varsitt möte och farmor Lena har varit barnvakt. Hade gått jättebra och Nelly hade somnat vid 19.30! Men så länge varade inte det roliga... Nu är hon vaken och sitter i mitt knä.:-/ Hon har just nattat pappan.;-)
Alldeles strax ska hon även få natta mamman som sover allt för dåligt om nätterna nu..
Kan liksom inte somna...

Imorgon ska Albin till Uppsala på läkarbesök, jag önskar så att de kommer fram till att han är helt frisk! Mosters lilla go'bit.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är min högsta önskan just nu! Tack för att du tänker på oss!

2010-05-05 @ 10:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0