Vill vara lite positiv idag också

Därför lägger jag in lite bilder på min fina tjej!;-)



Roffade åt sig en ostbit när vi höll på laga mat! Förstår inte hur man kan äta ost på detta sätt...



Riktigt kladdig runt munnen efter att ha slickat chokladsmet på vispar!



Ja så här fint har vi på våra bänkar..... Fin Nelly är när hon bakar va?;-)
En riktig tuffing som pratar med mormor i telen oxå! Observera att hon har skorna på fel fot, kan själv var ordet!:-)



Lång väntan på att få rida tyckte Nelly igår. Men den som väntar på något gott..



Väntar aldrig för länge! Till slut så kom de upp i sadeln hon och Camilla!
Ett leende på läpparna men till slut så ville de kliva av båda 2 innan vi var "hemma" igen..;-)



Här ser vi en riktigt nöjd mamma!
Även jag fick skritta runt en sväng, 3 år sen sist då.... Vill börja rida igen!!!!

Kommentarer
Postat av: jennie

Vilka duktiga tjejer som kunde rida själva! Nellan är ju bara för cool när hon pratar i telen med skorna på...

2010-03-10 @ 13:08:25
Postat av: Linda

Ja de va jätteduktiga! Men när mammorna fick blicken på ett par hästar i en hage så va Camilla på väg att glida av...

2010-03-10 @ 19:29:57
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Tessa

JA ja man kan ju inte va med hela tiden :)

2010-03-10 @ 21:33:51
URL: http://terwa.blogg.se/
Postat av: Tösa

synd att du inte bor här för jag har ju min aylapålle som jag behöver medryttare på.. supersöt nella med skorna på fel fot, kaxigt!!

2010-03-11 @ 07:21:19
Postat av: Linda

Ja det är ju synd men jag har ändå inte haft varken tid eller råd att vara medryttare..:-(

Ja Nellan är både söt och kaxig hon, det ska du veta!;-)

2010-03-11 @ 08:42:36
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Tösa

hallå där... vill bara påpeka att hos mej är man medryttare gratis.... är tacksam för den hjälp man får 9

2010-03-15 @ 10:01:20
Postat av: Tösa

hallå där... vill bara påpeka att hos mej är man medryttare gratis, man ska vara tacksam för den hjälp man får :)

2010-03-15 @ 10:03:42
Postat av: Linda

Aha! Då hade det ju vart en annan femma!:-)

Men du man kanske kan få ta sig en tur nån gång när man är i trakten då om du har tid?;-)

2010-03-15 @ 12:37:34
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0