Vart hitta bra barnkläder?

Tycker det är lite svårt att hitta bra barnkläder nu.
Det ska vara bra passform, inte allt för dyra och så ska de hålla både färg och form i många tvättar!
Har ju köpt en del på Lindex och Me&i men börjar bli lite besviken..
Sista jag handla va på Kapp Ahl och där måste det ha varit felmärkt dessutom. Jag är nästan helt säker på att jag tog stl.98 men nu när jag tvättat byxorna innan Nelly skulle få använda dem ser jag att det står att det är stl.86, suck!
Valde mellan 92 och 98 så 86 kollade jag inte ens på ju!

Nå har ni nå bra förslag på vart jag hittar bra barnkläder och de ska ju helst vara fina oxå.;-)

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag köper det mesta på Lindex, Kapp Ahl och H&M åt Max och såklart lite Gangstar.



Trist med byxorna!!

2010-03-09 @ 13:16:04
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: ullis

linus&lotta kanske? h&m, åhlens... bonpix?, Jag har juh inga barn men jag kan googla.. -google är min bästa nätvän... Kanske kan du få köpa snygga beganade kläder utav någon annan tös, de växer ju ut kläderna så snabbt. Jag vet en som kanske har o vill sälja???har inte frågat???, men är inte helt säker... Ni kan juh ordna loppisbytardag med kläder på dagis ngn kväll eler så? Kram

2010-03-09 @ 22:47:46
Postat av: Linda

Tack för tips Ullis. Men jag vill liksom höra vad andra har för erfarenhet och då hjälper inte google så mycket..;-) Vill inte köpa begagnat, kan i så fall ärva efter syster. Har kollat lite på klädbytardagar men inte hittat så mycket..

2010-03-09 @ 23:05:11
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0