Underbara dag!

Det var helt underbart på spa!
Mjölkbadet var inte alls läskigt, mysigt och skönt men lite väl varmt. Jag höll på kliva ur tidigare med härdade ut! Tänkte på att jag måste ju utnyttja pengarna till max.;-)
När vi stressade kom dit var det bara till att byta om och sen blev vi visade runt.
Jag gick på halvkroppsmassage och det var sååå skönt! Efter det fick jag min ansiktsbehandling puls lite massage i ansiktet. Det var så himla avslappnande att jag höll på somna...
När det sedan tog slut på behandling och vi skulle gå till relaxen var jag helt vimmelkantig.
Stoppades ned i kurbadet där Emmy varit. Hon gick på behandling.
I badet kunde jag inte riktigt slappna av men det var skönt med jetstrålarna. När jag klev ur badet pratade en av "behandlarna" med mig och jag skämdes.. Höll på att svimma..... Vet inte om hon märkte något men liksom bilden försvann för mig och jag hörde knappt va hon sa.
Klev därefter in i bastun för då skulle "badet" komma in i huden bättre.
Satt nog där ca en kvart. Sen var jag så hungrig att jag tog för mig av fruktbuffén och en fruktdrink. Läste lite i en solstol och sen gick jag och duscha i väntan på Emmy. Lagomt när jag var färdig kom hon. Efter att även hon duschat provade vi bubbelpoolen. Blev en massa prat.;-) Klockan gick och vi bastade lite igen och sen var det dags att göra oss klar för att åka.
Vi åt en snabblunch på Malaysia och sen var det full fart mot dagis som gällde.
När vi kom hem ville Nelly åka vagn så vi tog en proomenad till Rosita där vi blev bjuden på goda bullar!

Tack så mycket underbara Emmy för att du följde med mig!!!
Hoppas att det blir fler gånger framöver!:-)
Äntligen fick vi oss en pratstund utan att bli avbrutna oxå.;-)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ååå det låter ju helt underbart med alla behandlingar!! Å massage, det är ju sååå skönt!!!

2010-04-01 @ 09:10:35
Postat av: Linda

Det är ju det!:-)

2010-04-01 @ 09:14:19
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Tessa

Låter härligt. Önskar jag hade råd att unna mig något dyligt :( . Får önska mig det nu när jag fyller år.

2010-04-01 @ 12:13:07
URL: http://terwa.blogg.se/
Postat av: Emmy

Tack själv Linda, blev riktigt lyckat :)Ja visst var det skönt att för en gångs skull kunna sitta och prata i lugn och ro :)

2010-04-01 @ 12:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0