Trevligt

Fick ett sms strax före 8 av Emmy imorse.
Hon och barnen ville komma och hälsa på, jag blev glatt överraskad!
Förberedde dem lite på stöket här hemma men de vågade komma trots stök.;-)
Fick lite panik att försöka få undan lite och så mitt i allt kom jag på att vi skulle baka muffins innan de kom.
Telefonen gick "röd" och mitt i vispningen av smeten så ringde de från HC. Nellys prover ser bra ut!!!!! Tycker dock inte att HC skött det hela speciellt snyggt.... Medan jag pratar med sköterskan bränner Nelly ett finger på spisplattan... Lät som att sköterskan blev lite orolig och tyckte att jag skulle spola kallvatten. Men det var nog inte så farligt, syntes inget på fingret och gnället varade inte speciellt länge det heller.

Efter lunch och Nelly sovit gick vi till Storvik. Där hämtade vi lite grejer på apot och så en sväng på affären där vi bland annat köpte glass!:-)
Vi delade på en sandwich stracciella, gott!

När vi kom hem hade Tomas skruvat lite på sin bil och behövde lite reservdelar från biltema så vi hängde på.
Hände ju inte mycket spännande men som jag brukar skriva: Lätt värt att slippa matlagningen!;-)
Blev Max idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0