Ridit och varit på föreläsning!

Idag har jag haft det roligt och trevligt mest hela dagen!
Vi var med Tessa, Camilla och Viktor och red på Andy. Nelly och Camilla fick plats tillsammans i sadeln och de hade så roligt!
Men till slut tröttnade Nelly och ville av och inte långt efter tröttnade Camilla oxå.
Då blev det mammans tur!!:-)
Blev ju inge långt men ack så mysigt att få sitta på hästryggen igen! Nästan 3 år sen sist...
Hoppas det inte ska dröja så länge till nästa gång nu.

Klockan 19 var jag och lyssnade på Helena Harrysson i Sandviken. Trevligt sällskap av Malin, Carina och Emmy!
Det Helena pratar om är barnuppfostran skulle man kunna säga. Det hon säger borde ju egentligen vara självklart men jag tycker att det är bra att bli påmind ibland.
Själv har jag svårt för att "leva som jag tänker" om ni förstår hur jag menar..;-)
En och en halv timme gick superfort och då åkte vi till Mc Donalds och fika och pratade lite.
Jag fick en födelsedagspresent av Malin! Jättefina pappersformar till muffins/cupcakes/bullar.:-)
Undrar om det är nån idè att baka nåt i dem, känns som jag bakar och bakar men ingen som vill äta..:-(
Fatta hur många som bantar egentligen! Tråkigt i mitt tycke.....

Kommentarer
Postat av: jennie

Jag bantar verkligen inte! Så jag kan vräka i mig hur mycket som helst!

2010-03-10 @ 13:11:06
Postat av: Linda

Kom och fika lite oftare då!

2010-03-10 @ 19:26:44
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Tessa

Du får gärna komma o rida fler gånger (nelly oxå såklart)Fika gör jag gärna, kommer mig inte för att åka nånstans bara

2010-03-10 @ 21:37:14
URL: http://terwa.blogg.se/
Postat av: Linda

Då får vi försöka planera in både hästar och fika snart igen!:-)

2010-03-11 @ 08:39:57
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0