Liten resumé

Igår blev en borta-dag.
Först var vi till Malin och Tove, där hängde vi lite och så åt vi lunch ihop. Jag hade med köttfärssås och Malin fick hålla med pasta!;-)
Vi försökte kolla deklarationen men min e-leg funka inte...:-(
Får väl vänta på snigelpost som jag gjort förut.
Vidare till mamma och pappa, Nelly somnade i bilen så jag la över henne i vagnen och så tog mamma och jag en kort promenad.
Fika och mat fick vi förstås i massor!
Mamma och Nellan busa så Nelly var helt slut när vi åkte hem.:-)
Vi var även ut och tittade på lastbilen och provsatt men åka vill inte Nelly göra.
Ockelbovägen hem och det hann jag ångra många gånger... Skitväg! Halt som attan va de.

Idag har Nellan varit på dagis och jag var med syrran på lite grejer.
Först blev det Maxi och göra av med massa pengar sen åkte vi och köpte pizza på american take away. Tog med maten till Granngården och käkade där. Skulle kolla på stövlar åt Nelly nu när de var nedsatt men hittade ingen storlek som passa.
Hem och skynda packa upp varorna och så fort iväg igen!
Jag var och hälsade på Kristina som oxå jobbade på Granngården förut. Längesen vi sågs och det bästa av allt var att jag fick träffa Puma!! Hon kände igen mig kan jag lova, myshunden!
Blev en massa prat och skratt sen var det dags att hämta barnet och åka hem.
Hon va supertrött så det blev inte mycket vi gjorde. Vi skulle gå ut men hon ångrade sig. Hon fick slöa lite framför tv:n för då kunde jag passa på att fixa lite med mitt.;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0