Ikea

Jag är lite faschinerad av Ikea måste jag erkänna!
Gillar att de har svenskt kött på resturangen. Bra grejer till bra priser och stort utbud!
Men det jag är mest faschinerad över är att det är alla sorters människor som handlar där! Det är fattiga, rika, gammla, unga osv.

Vi handlade kartonger där idag för 5kr styck! Fattar inte va de är för förtjänst på dem...
En liten handduk till Nelly blev det oxå, hon har ju fått en alldeles egen krok av mormor.;-)

Inne på köpis handlade vi oxå. Nelly fick 3 par vantar, ett par leggings i jeanstyg och ett par Puma skor!
Jag fick inget...;-)
Tomas handlade nå konstiga grejer på Coop bygg. Han gillar mer att fika/äta när vi är ute på shopping.:-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0