Idag har jag fått träffa Albin!

Precis så söt som jag hade föreställt mig!
Det va verkligen jätteskönt att få träffa både honom och syrran.
Lite långt och tråkigt att åka bara... Trodde det skulle vara lätt att hitta men fick åka lite labyrint innan vi kom fram. Tur jag fick sällskap oxå!
Vi var där i 4 timmar och jag höll på få panik.. Fatta syrran som nu varit där över 3 dygn... Ja det går väl om man måste, men glad att jag kunde göra henne lite sällskap iaf!
Hoppas på att de får åka hem imorgon och att allt ser bra ut!!
Albin är en riktigt härlig kille och lika söt som sina syskon!
Knäppte några kort men inget blev nå vidare bra... Han skrek på nåt och nåt vart utan blixt och jättekonstigt.

Kommentarer
Postat av: malin

vem sällskapade?

2010-03-02 @ 22:39:43
Postat av: Linda

Ann-Sofie

2010-03-02 @ 22:43:09
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0