Allt klart för me and i ikväll!

Hade värsta beslutsångesten över va det skulle bli för fika.
Lyckades väl bestämma mig men då hade jag missat att handla en viktigt ingrediens...
Så nu blev det nå slags muffins/cupcakes med baileys i frostingen! Hoppas att det ska smaka.. Ifall det är nån gravid/ammande som inte törs äta dem och kanske även några barn så blir det fruktsallad oxå.
Två bortfall har det blivit oxå.. En får inte komma för mig för hon kan ha magsjukesmitta med sig, en annan har sjuka barn och karln snöjour.
Men det har iaf kommit till en tjej under dagen!:-)

Kommentarer
Postat av: malin

jag hade GÄRNA ätit dessa cupcakes!

2010-03-01 @ 16:09:07
Postat av: Linda

Jasså du som inte skulle äta fika.;-)

Får försöka spara nån och frysa till dig då!

2010-03-01 @ 16:24:16
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: malin

det finns ju olika slags fika ;)

2010-03-01 @ 16:37:18
Postat av: Linda

Ok, får tänka på det..;-)

2010-03-01 @ 22:03:36
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0