Skolavslutning

Tidigt imorse gick jag och Nellan upp för att åka på Pontus skolavslutning!
Mysigt och sommrigt med skolavslutning. Jag hade lovat att filma eftersom att syrran och Patrik är i Uppsala med Albin igen.... Operationen gick bra idag men han kommer behöva sövas igen om 3 månader.:-(
Blev lite kort tagna efter "ceremonin" så några får ni se!;-)



Den här bilden vill nog inte mamma veta av...;-)
Men jag tycker att den va fin iaf!



Gullig spexunge! (Ifall om det var någon som missat det..) Hehe...



Fin och glad sommarlovsfirare!!

Här kommer 4 go'bitar från fikabordet!!!









Dessa underbara barn!! Älskar dem hela högen och Albin oxå förstås!!

Vi fikade på Berglunds i Kungsgården. Som jag skrivit förr så bakar de av kravgodkända livsmedel.
Väldigt mysigt inne på fiket med olika stolar och bord och blomkrukor och grejer!
Se bara här! Finns en kaffekopp för alla smaker.;-)



Innan vi skiljde våra vägar bjöd jag på pannkakstårta! Dagen till ära fick den bli dekorerad med ett P!;-)


Kommentarer
Postat av: Malin

vad fräsig Pontus var då!

2010-06-11 @ 03:37:54
Postat av: Linda

Jo du! Tuff kille det där nu.;-)

2010-06-11 @ 07:24:26
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fina bilder!! Nelly hade en himla tjusig tröja på sig... sån har Maja också! =)

2010-06-11 @ 07:48:18
Postat av: katarina

Jätte fina kort :) Såg ut som en kanon dag!!!!!

Och så tuff Pontus var och matchande tom med skosnörena hihi. Gobit!!!!!

2010-06-12 @ 08:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0