Rabarbersaft!

Jag har fått ett rabarbersatrecept utav Malins mamma! Hon brukar göra skitgod saft så jag hoppas att min blir lika!:-)
Den ska "stå" i 3 dagar så på lördag är den färdig!!
Så här såg det ut när jag hällt ihop allt.



Jag har oxå lagt ner 3 timmars arbete på att rengöra bilen idag... Pust! Jobbigt men värt varenda krafttag! Dock blev det inge träning idag...



Har fått en till grej att irritera mig på nu oxå... Jag har fått 4 räkningar från Landstinget Gävleborg på 2 dagar... Idag kom 3.



På kvällskvisten här tog Nelly och jag oss en promenix på en timme. Lite jobbigt att Nelly inte tycker om att sitta i vagnen så länge nu för tiden...;-)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ååå, vad somrigt och gott det såg ut med rabarberna!!!

Vad är det du tränar för nåt?

2010-06-10 @ 07:40:03
Postat av: Kaka

Rabarbersaft e mums :-)

Ja har ett recept me samma ingredienser som på din bild men man kokar saften å blir klar samma dag ;-)

2010-06-10 @ 08:14:26
URL: http://karinslillavarld.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ååå, vad somrigt och gott det såg ut med rabarberna!!!

Vad är det nu tränar för något?

2010-06-10 @ 08:48:54
Postat av: Lisa

Ha ha, varför skickade jag två gånger... Jo för att jag trodde inte det första kom med... men det gjorde det tydligen... =)

2010-06-10 @ 08:50:05
Postat av: Linda

Skicka på du Lisa.;-) Haha!

Lät nog lite värre än va det va det där med träning..;-) Jag har ett litet styrkeprogram från sjukgymnasten!

2010-06-10 @ 13:17:11
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ha ha, okej. Jag trodde du hade börjat med Bodybuilding!!! =)

2010-06-10 @ 14:21:19
Postat av: Anna J

Skicka recept på saften. =) Om du gör det får du ta rabarber av mig.. ;-)

2010-06-10 @ 18:09:48
Postat av: Katarina B

Jag vill oxå ha det receptet;-)

2010-06-10 @ 18:46:05
URL: http://www.huskysens.blogspot.com
Postat av: Linda

Blir det bra så lägger jag upp det på receptbloggen!:-) Sen kommer jag till Anna och pallar rabarber och plommon.;-) Hihi! Kanske även svänger förbi Lisa och visar musklerna.;-)

2010-06-10 @ 19:28:40
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0