Hemma efter bröllopet!

Superlyckat bröllop har vi varit på!
Själva vigseln gick snabbt och smidigt bara vigselförättaren kom på plats.
Mycket trevliga människor och gott att äta! Även fint att se på.
Fina tal hölls och jag fick lite dåligt samvete för att jag inte är någon talare...
Jag knäppte förstås kort på allt det ätbara.;-)
Efter bröllop och mat fortsatte firandet hemma i brudparets trädgård. Fint väder, tipspromenad och lek och grejer.



Måste säga att det var svårt att få nå fina bilder på brudparet ute i solen och på långt håll.. Men se så fina de är!



En mycket trött Nelly som inte hade tid att sova middagslur...;-)



Brudens fina syster med brudparets söta barn!



Syrrans barn och mitt barn! Så fina så!!



Jag och min älskade dotter!



Den goda och fina förrätten som Lina och Eva-Lena fixat!



Varmrätten tror jag kom från någon cateringfirma.
Vackert och gott med potatisgratäng till.



Önska det va jag som hade gjort detta..;-) Mycket vackra tårtor och supergoda!





Bästa syster med mosters lillbebis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0