Värsta rycket!

Har legat i rejält igår och idag med att städa och fixa i hemmet!
Känner mig riktigt duktig och nu är det nästan så pass att jag törs släppa in någon här hemma.:-)
För att få det som andra har så är det några timmars arbete kvar... Men lite mera "plock" så är jag skapligt nöjd ett tag iaf.

När Nellan vaknat från sin middagslur ska vi åka till Hammarby och träffa kusinerna i lekparken!
När vi lekt färdigt blir det till att åka hem och fixa lite mat. Jag har varit dålig på det lite för länge nu... Blivit lite för mycket köpmat och halvfabrikat.
Efter maten hoppas jag på att få mig ett dopp för att bli lite sval igen!
När mitt städrace va över tog jag mig en kalldusch men den svalka inte länge.. Var ju ut och rensa ogräs efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0