Ockelbomarknad

Hängde på syrran dit igår!
Ska väl inte klaga på värmen men shit va jobbigt det va luften stod stilla.
Fick flera gånger torka svett i Nellys ansikte..
Det enda jag köpte va Mattesbröd-grejer. 5 bröd för 70kr, det är ju bra pris det!
Men eftersom att jag va alldeles ensam där och han fråga om jag va köpsugen så svara jag att det beror på om det går att pruta!;-)
Han flinade mest och jag började plocka bland bröden. Så fråga jag om jag inte fick ta 6st då?

Han: Du vill inte ha nå fikabröd då? (Jag visste inte ens att det fanns)
Jag: Jo det går bra!
 
Han höll upp en bullpåse och frågade om jag va nöjd så!? Klart att jag va!
Sen blev han så glad för att jag hade jämna pengar, så vi båda va nöjda och glada efter köpet!:-)
När jag kom hem såg jag att det va 10 bullar! Inte illa prutat tycker jag! Haha!

Senare åkte Nellan och jag till Rosita för att bada så då fick hon våra bullar.;-)

Härligt kvällsbad blev det! Nellan ville bara plaska i kanten dock...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0