En sån dag!

Idag har varit den intensivaste dagen på mycket länge.
Efter att vi ätit frukost och gjort oss nästan "klar" kom Tessa med barn på besök. Jag hade lockat hit dem med blåbärsbullar.;-)
Vi fikade och barnen lekte och badade i Nellys lilla pool.
Jag gjorde pizza på köttfärssåsrester som vi alla åt till lunch.
Mycket trevligt med fika/matfrämmande!:-)
Tomas fick även besök, 3 karlar.
När alla åkt hem kom syrran och hämtade mig och Nellan. Vi skulle passa Albin medan syrran va på sjukhuset.
Vi blev även med till Ica Maxi på lite matinköp.
Väl hemma så tände jag grillen och sen brakade "helvetet" lös....
Jag stressad och Nelly på sitt mammigaste humör....
Till slut så stod maten på bordet och vi blve mätta på olika vis och inte va det av varm mat heller..
Lade biffskivor i marinad igår så det "måste" grillas idag. Till biffen blev det egengjorda strips och café de paris på burk. Lite goda köpta tomater till blev det oxå!
Gott men synd att maten hann bli kall...



Nästa gång tror jag att jag ska fota Tomas mat istället.... Ser nog lite mer ut för världen.;-)

Ska försöka lägga in lite bilder oxå från Åland/Stockholm hoppas på att det blir imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0