Varför ska så många människor störa sig på vad jag äter och inte?

Inget folk har med att göra!
På alla arbetsplatser jag har varit och även "privat" gnälls det över att jag äter så lite mat och grönsaker/frukt och så mycket av det onyttiga...
Om jag hade vart smällfet hade folk ändå kommenterat då?
Jag vet att jag inte är fet men jag är heller inte nöjd med hur min kropp ser ut men det borde väl ändå va upp till mig om jag vill ändra på det!?
Kommentarer som: Passa du blir mätt, passa så du inte äter så mycket att du spricker, ät mer mat istället för kakor/godis klarar jag mig utan!
Jag vet nog bättre än många andra va som är "bra och dåligt" att äta, men det är bara att acceptera hur jag vill äta helt enkelt.... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så länge jag vet att du äter är jag nöjd! Och det vet jag ju! Men när du är sjuk är det sämre med det och då hjälper jag till med gnället!

2010-01-11 @ 21:14:19
Postat av: Linda

Jajaja, vet så väl att det är du syrran även om du försöker vara anonym....;-)

2010-01-11 @ 21:25:25
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, om de gnäller på dig, vad tror du de gör på mig!!? Jag har du aldrig tyckt att du äter onyttigt.. mig kallar de Ost-Malin på jobbet.

2010-01-12 @ 07:58:31
Postat av: Karolina

Samma fenomen här, får alltid höra att jag äter så dåligt med mat. (Fastän det är bättre nu) Sen gillar jag ju mest fikabröd jag med :)

Man kan väl få bestämma själv :)

2010-01-12 @ 15:24:32
Postat av: Linda

Haha, ost-Malin är verkligen passande!;-)

Jasså de törs gnälla på dig med fast du är tvärtom mig.



Karro: Exakt!

2010-01-12 @ 17:05:15
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det var faktiskt inte meningen att vara anonym! Tro det eller ej! Men det förstod jag att du skulle avslöja mig om jag hade varit anonym! Ni som är smala ändå måste väl få äta vad ni vill! Annat med de som är tjocka, äter bara godis, kakor och chips och sen gnäller att de är tjocka. Då blir jag irriterad! Om de inte gnällde så skulle jag inte bli irriterad heller.

2010-01-13 @ 08:51:22
Postat av: Linda

Nä de människorna borde inte klaga..

2010-01-13 @ 09:34:29
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0