Tove

Nu har äntligen Malin och Tommy fått ut sin Tove!!!
Fick en bild för en timme sen!
Ser ut att vara ett sött Barn.
Tycker inte det va så längesen vid stod där på toa på nian i Gävle och såg testet visa "GRAVID".
När jag hade gjort mitt test med Nelly skickade jag en bild på det till Malin och hon tyckte det va äckligt och skulle absolut inte göra detsamma... Så istället fick jag vara med inne på toa och se hela grejen!;-) Haha!
Men jag var så glad att jag fick den äran så!

Igår natt vaknade jag klockan 3.20 av en dröm.
Drömmen va att Malin hade fött och att barnet vägde 4900g, jag skulle hjälpa till och byta blöja och då ser jag att barnet har en snopp!
Skickade ett sms till Malin om detta när jag klev upp 6.15.
Får tillbaka ett sms att hon vaknat kl.4 av värkar, nästan lite äckligt där med min dröm...

Nu längtar jag efter att få träffa den lilla familjen och att få se och hålla det fina barnet!!
Stort grattis till Malin och Tommy!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0