Täckbyxor på vift...

Håller ju på frysa häcken av mig i denna kyla!
När Nelly och jag va till Hamrånge i helgen glömde jag mina täckbrallor där..
Idag kom mamma och pappa på besök och hade med mina brallor.... Sa mamma.....
Hon hängde dem på vagnen, men när de hade åkt och jag skulle flytta på dem så såg jag att det va inte alls mina!
Då har hon visst tagit med hennes och de lär ju kanske va lite korta åt mig kan jag tro..;-)
Undrar om hon försöker byta för att få mina Helly hansen?;-) Nädå det tror jag faktiskt inte!
Men jag vill ha mina brallor NU!!

Det va iaf kul att de kikade förbi och ni må tro va Nelly tyckte det va skoj när de kom i lastbil!
Blev full fart med bus och lek med mormor och morfar.
Fick faktiskt bjuda dem på mat idag oxå! Inte ofta det inte.
Mamma åt laxfilè som fanns kvar från igår och eftersom att hon håller på med sin LCHF-diet så fick hon bara sallad till...
Vi andra åt potatisgratäng och fläskfilè med ört och vitlöks-philadelphia i!
Var inte så gott som jag hade trott men jag åt så jag blev alldeles stinn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0