Hemma igen!

Vi åkte till Hamrånge i fredags och kom hem nu på eftermiddagen!
Det var då ett sjuhelsikes väder där borta men mysigt med massa snö oxå!!
Vi blev som vanligt bortskämda med allt va de innebär.;-)
Det ända jag saknade var internet.... Men det gick bra att sticka/läsa oxå!
På fredagskvällen hälsade jag på Karin med familj en stund, den "hem" och titta på bonde söker fru.
När jag kom hem igen sov Nelly redan! Mormor hade lyckats söva henne och snabbt hade det gått!
Men när hon sovit i några timmar så satsa hon visst på att hålla mormorn vaken.... Jag märkte ingenting jag men mormorn hade visst hållits vaken i 3 timmar tror jag det va.;-)
Lite trassel var dét med sovningen även natten till idag. Det va jag som la henne igår men efter en timme vaknade hon och vinglade mot trappen med en napp i handen och morfars glasögon! Haha!
Gick och la henne igen men snart var hon uppe igen.... Så det sluta med att jag gick och la mig väldigt tidigt. Men sen så sov hon bra iaf!

Idag tog vi mormor med oss till Gävle/Valbo på lite shopping innan vi åkte hem. Mormorn fick ta bussen till Gävle för att där hämtas av morfarn. (Går fruktansvärt dåligt med bussar på söndagar...)
Väl hemma blev det massa pappamys och 4 bajsblöjor.... Lite bad som mamman tvingade henne till, en del bus och film hanns oxå med innan läggning!

Mamman har gjort ett skapligt ryck när vi kom hem!
Jag har: Tvättat, plockat ihop ren tvätt, strukit, städa toan och bytt sängkläder!
Så nu kan jag interneta med gott samvete!;-) Hihi!

Kommentarer
Postat av: Hella

Våra barn älskar att bada så dom blir besviken om vi inte badar dom nån kväll. Skoj att du åkte till mamma din, det kan man behöva. Kram

2010-01-04 @ 13:06:45
URL: http://www.metrobloggen.se/heella
Postat av: Linda

Nelly älskar det oxå! Problemet igår var nog att hon var bajsnödig...;-)

Det behövdes verkligen att komma hemifrån en stund!

Kram

2010-01-04 @ 15:27:54
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Hella

aha var det så det var:) jo jag ska fortätta lägga ut lite bilder på min blogg iaf:)

2010-01-04 @ 22:17:57
URL: http://www.metrobloggen.se/heella
Postat av: Linda

Låter bra det! Du vet ju att jag gillar din blogg!!:-)

2010-01-04 @ 22:51:48
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0