En riktigt lång och trist dag idag...

Känner att jag skulle behöva få "vara vuxen" nu.
Just nu är jag trött på livet som endast morsa.... Blir lite tradigt att laga mat, byta blöja, lägga barn osv...
Tänk och slippa lägga nån kväll ibland! I helgen när vi var i Hamrånge la ju mamma Nelly en kväll i och för sig, men mer sånt behövs.

Veckan som kommer är det styrelsemötes dax igen så då blir det kanske en kväll utan läggning men då är man ju ändå upptagen...

För att liva upp lite så kommer det nån bild här!



Det här va på Nellys födelsedag!
Hon fick spis med diskbänk och blev så glad! Kranen gick sönder kanske 5 minuter efter bilden togs....



Har lite dåligt samvete över att det inte blev en "värre" tårta på Nellys 2-års dag....
Men mår man inte bra och är stressad som.... Ja då blev det inte bättre.....
Hade ingen varken ork eller lust för någonting före jul.
Verkligen inte likt mig men det va inget jag rådde på.....

Kommentarer
Postat av: Tina

Tårtan var jättefin ju!!

Här vart det köptårta då tiden inte fanns att göra egen och det gick lika bra det. Plums ner i magen. ;-)

Du får inte ha så höga krav på dig själv,man mår bara sämre av det, nått att jobba på tror jag?

Hoppas du får lite egentid snart så du kan ladda om batterierna.

2010-01-08 @ 09:29:57
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Linda

Du har nog helt rätt, får försöka sänka kraven lite mer.. Tycker redan att jag har sänkt dem men det är väl inte tillräckligt kanske.

Kommer nog se till att det blir lite egentid snart, står inte ut annars...

2010-01-08 @ 09:51:31
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Anna J

Åh tårtan såg ju jätte smarrig ut och jätte fin. =) Sån skulle jag kunna tänka mig när Alva eller Astrid fyller men jag kan ju inte baka. =( Så jag får nog ta och köpa ja, sänk kraven du, det mår du bara bättre av! Killen din får väl ta lite mera pappa ansvar låter det som, läggningarna borde väl vara ca 50% på båda!!!

2010-01-08 @ 10:56:55
Postat av: Linda

Anna.. Du kan visst baka!

Nelly blir galen om jag är hemma och Tomas försöker lägga så de är rörande överrens om att det är mitt jobb.. Men om jag är borta så går det bra! Så nu är jag sugen på lite kvällsaktiviteter!;-)

2010-01-08 @ 13:30:30
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tårtan som jag inte fick smaka! Eller ens se!

2010-01-08 @ 14:13:02
Postat av: tessa

Vi får ta och ta den där tjejkvällen snart då så du mår bättre. Kan behöva en jag oxå.

Jennie: Du blir väl med oxå nu när du kan?

2010-01-08 @ 16:21:08
Postat av: Linda

Va sjutton sys, fick inte se? Va väl bara att öppna kylskåpsdörren det! Va då inte mycket att smaka på, skittårta!

Tessa: Ja får får försöka planera in en sån snart!

2010-01-08 @ 22:44:55
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0