Presenter!

Mamma och pappa kom för att fira mig idag istället för imorgon. Det var min idé för annars blir det så sent om de ska åka efter att pappa slutat jobba.
Jag fick svarta fina stolsdynor som jag önskat och så fick jag pengar till att använda för att gå på spa!! Nån som vill följa?;-)
Jättefina blommor fick jag oxå!
Meningen var att mormor skulle åkt med men hon ångrade sig för hon ville inte ut "i detta väder" morfar är för skröpplig för att åka han..:-(
De hade iaf skickat ett grattiskort och pengar. Hoppas mormor kommer och fikar någon annan dag istället! Fast risken är nog stor att det inte blir av..

Fick till en tårta även denna gång. Den blev rätt tråkig så jag brydde mig inte att knäppa kort innan vi skar i den.
Den blev hög och god och det är huvudsaken smaken är bra ju!
Blåbärsmousse och lemoncurdgrädde är innehållet.

Efter att jag la Nelly har jag lyckats söka 2 jobb! Så skönt att få det gjort, men skulle behöva söka några till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0