Tänkte lägga upp bilder..

Men de planerna gick i stöpet...
Jag har knäppt kort med inställningen närbild... Heja!
Skoj att inte ha ett enda kort från julen 2010... Kameran visade fullt batteri så jag laddade inte den innan vi åkte. Det gick att knäppa typ 3 kort med den. Så då tog jag mobilen med sämsta resultat.

Känner inte att det varit någon riktig jul i år. Undra varför? I början av december kände jag julstämning men inte ett dugg här vid julhelgen.
Kanske för att jag inte lyckades få till helgen så som jag viljat fira den?
Nelly verkar haft roligt och blivit glad åt sina julklappar iaf och det är det som är viktigt just nu!
Även jag fick fina julklappar förstås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0