Superhelg!?

Vi får väl se.;-)

Ikväll är det dubbelgång på buggen vilket betyder att vi får bugga 3 timmar!
Får se om jag orkar hela, haha!

Nelly ska åka till mormor och morfar ikväll och ska sova där till på söndag.
Känns både bra och dåligt... Eller dåligt, det känns lite jobbigt..
Jag har iaf tänkt att jag ska hinna med en hel massa grejer i helgen!
Nelly har tjatat länge om att åka till mormor och morfar och sova så det blir nog bra det här!:-)
Klart jag kommer längta.. Men det hör väl kanske till?

Lite av det jag ska göra är iaf:

Städa
Baka till Nellys födelsedag
Fixa något till lotteriet som vi ska ha på dagis när det är luciafirande
Slå in presenter
Köpa julklappar
Skicka julkort eller åtminstone göra klart så det bara är att stoppa i lådan sen

Om tid finns över vill jag även julbaka och kanske vila lite..

Sen ska jag väl hinna allt det vanliga med tvätt och disk och sånt trök..

Kommentarer
Postat av: Tessa

hojta till om du behöver sällskap att handla julklappar. Peter är hemma imorgon så han kan ta barnen så kan vi träffas utan barn för en gångs skull.

2010-12-11 @ 11:42:43
URL: http://terwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0