Röjardag!

Idag har det hänt mycket i hemmet!

Jag har bytt sängkläder, dammsugit, torkat golv, städat toan, gjort mat 2 gånger, plockat ihop en massa och lite till. Tomas har även han varit duktig! Inte ofta men han har rensat rejält och plockat ihop han med!

Till kvällsmat gjorde jag en mycket god potatisgratäng och till det åt vi rostbiff som jag skivat och stekt/kokat. Köttet var inte så gott då det mest smakade kött men det var mört så det räckte iaf.

Nu funderar jag på att sticka lite och titta på Beck. Får se annars blir det väl FB som vanligt..;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Va duktig du är!



Jag kan inte sticka och titta på saker samtidigt, ganska drygt faktiskt :P

2010-12-06 @ 09:47:42
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0