Otillräcklig

Jag har en sån där "skitperiod" igen tror jag..
Känner mig bara stressad, värdelös, osynlig, ful, äcklig, dålig och otillräcklig...
Ska inte gnälla mer om det men det är väl lite de som gör att jag inte bloggar så mycket som jag skulle önska att jag gjorde.
Vet att jag brukar känna mig bättre efter att ha skrivit lite här.
Har tänkt ut massa olika saker att blogga om men får/tar mig aldrig tiden till att göra det till något inlägg.

Hur jag än tycker att jag försöker så blir/känns allt jag gör fel....

Kommentarer
Postat av: Andreas Berg

Jag läste nyss vad du skrivit och kände att jag ville kommentera det, men det är svårt att veta vad jag ska skriva.

Jag tycker i alla fall att du visst kan "gnälla" lite mer, du ska i alla fall inte hålla det för dig själv, skriv eller prata om det, det brukar hjälpa lite i alla fall.

Som sagt, jag har svårt att formulera det jag vill ha sagt (har skrivit om flera gånger). Men jag vill i alla fall säga att jag inte tror att andra har så negativ bild av dig som du själv verkar ha för tillfället, i alla fall har inte jag det.

Tja, det får vara allt för den här gången, hoppas det känns bättre snart.

2011-01-01 @ 15:38:06
Postat av: Tessa

Håller med Andreas i det han skriver. Efter regn kommer solsken.

Du vet att du kan höra av dig och pysa ur dig om du behöver.

2011-01-01 @ 19:38:31
URL: http://terwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0