Kallt och fint och fler besökare!

Ju mindre jag skriver desto fler besökare till bloggen!? Är det inte lite konstigt eller beror det på att det skrivs bättre när det inte bli så ofta kanske?
Ja vad vet jag...
Skoj att det är någon som vill läsa iaf!!

Tror inte att nån kan ha missat hur fint det varit ute de senaste dagarna.
Två morgnar har jag varit på väg att stanna bilen för att fota när solen varit på väg upp!
Är det lika fint i morgon så kan jag nog inte hålla mig.;-)

Lite tråkigt med kylan just idag eftersom att det var Storviksnatta. Tror det var fler än jag som hoppade över det på grund av kylan.

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Ja, Micke sa att det var jättesegt borta vid hans lokal i alla fall. De enda som varit dit var en av våra grannar + ett par bekanta till de andra som håller till i samma lokal. Men jag kan förstå det.

2010-12-02 @ 23:26:22
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
Postat av: Lisa

Nej då, här satte kylan inte stopp för att gå ut och titta!! På med alla varma kläder, så klarade vi oss någon timme i alla fall! Maja åkte karusell också! =)

2010-12-03 @ 08:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0