Da´n före dopparda´n!

Det är idag det gäller!
Idag som alla ska få klart allt till i morgon.
Jag ligger faktiskt rätt bra till i tid. (tror jag)
Ikväll ska jag göra risgrynsgröt och slå in julklappar.
På dagen nån gång ska vi åka till Valbo så att Tomas får köpa lite julklappar.
Jag är egentligen klar med det men det kan bli nån liten till kanske.;-)
Lite att plocka ihop här hemma finns det så klart men det är inte hela världen om det inte kommer undan för vi ska ju inte ens vara hemma i morgon.
På förmiddagen ska vi till Tomas föräldrar och på eftermiddagen åker vi till mina!
Nu har vi jagat tomte i månader men inte fått tag i någon... Så trist!
Nelly som ska ge nappen till tomten och allt... Hoppas det löser sig!


Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Ja, om ni inte skulle så långt bort från oss så hade jag ställt upp :)

2010-12-24 @ 01:03:37
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
Postat av: Linda

Tack det var supersnällt det! Nu har det iaf ordnat sig som tur är! Fast de vill även ha en tomte i utbyte..... Blir väl jag i år igen.;-)

2010-12-24 @ 11:53:01
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0