Blöjfri

Idag har Nelly varit blöjfri i 10 dagar!
Det har verkligen gått jättebra för henne. På nätterna tvingar jag fortfarande på henne blöja men är egentligen rätt övertygad om att det inte skulle behövas.
Hittills har vi behöva byta trosor 5 gånger och det känns inte mycket men vet heller inte vad som är normalt!?
Jag är iaf så stolt över henne och hon klarar både att gå på potta och toalett!:-)



Stackars Nellan som har en mamma som lägger ut såna här bilder men jag tycker det är så gulligt...


Kommentarer
Postat av: Karin

Bra jobbat Nelly!!! :-D

Å nää, ja har åxå sånna bilder på mina ungar i min blogg ;-) Gulligt jaaa!!!

Kissa henne innan hon går å sover, bädda me frottéplast å kissa på morgonen.. Så ska du se att d går kanoners!!

2010-08-31 @ 22:57:16
URL: http://karinslillavarld.blogg.se/
Postat av: Jennie

Supergullig! Men jag hoppas väl att hon byter trosor varje dag annars vore det extremt äckligt om hon bara bytt fem gånger på tio dagar...

2010-09-01 @ 08:33:02
Postat av: Linda

Ja hon byter varje dag men jag mena bytt 5 gånger pga "olycka".

2010-09-01 @ 08:38:35
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0