Vilken dag!

Idag har jag fått mycket att fundera på. Mycke nu...;-)

Nelly fick vara utan blöja när vi kom från dagis. När jag var ner i källaren och stoppa i ved hörde jag ett ramaskri, sprang upp för jag tänkte att NElly gjort sig illa. Det som hade hänt va att hon kissat i byxorna.;-)
Tvättade ren henne och satte på trosor. Frågade även om vi skulle prova pottan men nej. Gick en stund sen va det färdigt igen! Haha! Jag såg hela händelsen och det såg rätt skoj ut.:-)
Åt som en häst gjorde hon också idag! Druckit bra har hon även gjort idag, så idag är det en glad mamma!:-)

Nu är Nellan nattan och vi har hyrt film. Precis ikväll fick vi besök annars händer det inte ofta numer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0