Valborg

Nelly och jag har varit på dagis och "jobbat" idag. Trevligt och så va det ju helt underbart väder!
Vi har varit ute i stort sett hela dagen idag.
När vi kom från dagis fick Nelly sova extra länge eftersom att vi va bortbjudna ikväll.;-)
När hon vaknat blev det en promenad till E-K för att lämna me&i kläder som hon beställt för längesen.
Lite gunga hann vi oxå med innan vi gick in för att duscha och göra oss klar för kvällen. 
Vi var en sväng på granngården oxå och Tomas handlade bilen proppfull.
Syster fick lite småplock som "gå bort-present" Mousserande jordgubbsdryck, chips, dipp och gräddfil va vad hon fick.
Vi fick jätte jättegod potatisgratäng med  tjälknul till! Efterrätten blev som jag önskat, citronpaj med grädde.
Jag åt tills jag va spyfärdig och såg gravid ut....

Nelly och Alice har börjat bli kompisar nu och hade kul ihop hela kvällen!
De är så himla söta när de vrider på hög musik och sen dansar loss!:-) Förresten så va det som mest 7st barn på dansgolvet. Hihi!
Jag passade även på att bebis-mysa. Först med Julia när Albin sov och sen med honom. Julia va inte så värst gosig hon va mest sugen på mammas tutte.;-)
Men Albin och jag vi myste enda till att han somnade på min mage! Sen löft jag honom till vagnen där han sov vidare ett litet tag. Sen va det dags att sätta fart på mamman tyckte han.

En mycket trevlig dag  har det varit idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0