Shopping och kossor

Har hjälpt Tomas att flytta kossor idag, det gick fruktansvärt smidigt lär jag då säga!
Märks att det va längesen jag höll på med djur.. Vi skulle "hålla fast" en ko för att kapa en bit av hennes horn som va på väg att växa in i huvudet. Tyckte så synd om kossan men samtidigt tänkte jag att vi gör de ju för att hon ska få det bättre! Så då kändes det inte lika hemskt.

En Valbo sväng hann vi också med.
Undrar hur det här ska sluta? Har gjort av med lite för mycket pengar på slutet här tror jag..
Väntar paket både från me&i och wild mango.
Köpte de där täningsskorna härom dagen.
Idag betalade jag nog bara maten i Valbo och Tomas stod för Nellys nya "foppa" och diverse andra grejer. Nelly fick bla en bamsefilm.
Jag beställde mig en ny telefon jag!:-)
Men det känns lite som jag ångrat det redan.. Den jag har funkar ju trots allt...
Jag har haft den i min ägo i 3,5 år och då borde jag väl få köpa en ny eller hur?
En sony ericsson aino är det jag väntar på! Fanns bara svart hemma och krånglig som jag är vill jag ha en vit och fin!;-) Då matchar den ju datorn fint också! Hehe...


Kommentarer
Postat av: Anna J

Sån telefon har jag. =)

2010-04-16 @ 10:11:14
Postat av: Linda

Nej! Men va det en sån!? Tyckte att din va fin men jag fatta inte att det va lika.;-) Tycker du om den då?

2010-04-16 @ 11:49:21
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0