Revolutionerande

Idag är en stor dag som borde firats med tårta!;-)
Tomas har tagit ut sin första föräldradag!
Stackarn nu har han bara 156 dagar kvar....
Nelly och Tomas har varit iväg och hälsat på lite och så var de till kossorna.
När Tomas vände ryggen till hade Nelly passat på att klättra upp 4 steg på en stege. Tur att inte mamman va med. Men shit va allt går fort nu, inte en chans att hinna med på allt...

Själv har jag sån fruktansvärd värk i kroppen att jag till och med tagit en ibumetin på kvällen här. Måste försöka hitta nå bot på skiten, jag vill bli människa igen!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Va? Har hon inte lärt sig det jag har lärt mina barn? Ett steg per år! Alltså max två steg för Nellan! Moster måste nog ta ett snack med den lilla bruden!

2010-04-10 @ 08:48:19
Postat av: Linda

Ja ta ett snack med henne du, gärna!

2010-04-10 @ 09:55:05
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: malin

Men de första tio dagarna tog han väl..?

2010-04-10 @ 13:02:57
Postat av: Linda

Nähe du...

2010-04-10 @ 22:40:40
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0