Lullig

Känner mig nu lite lätt lullig... Kan det bero på att jag druckit EN budweiser? Tycker inte det... Kan ju vara i kombination med tröttheten kanske?

Haft en mycket trevlig kväll med våra grannar! Vi bjöd hit dem på mat och de verkade till och med som att de tyckte om maten!:-)
Linus och Nelly lekte och hade roligt men till slut så blev de mycket trötta.... Allra helst Nelly, men så va klockan 23 innan det blev sängen oxå...
Nu hoppas jag på att det blir en lång och skön sovmorgon! Det känns som att jag skulle behöva det.;-)

Idag har även Wild Mango-paketet kommit! Fina men dyra kläder. På måndag kommer antagligen me&i också!:-)
Förresten har jag bokat ett nytt party, nån som vill komma?;-)

Nä nu är det läggdags!

Kommentarer
Postat av: Anna J

Oj Vilken snabb leverans. =) Sånt är positivt!!

2010-04-17 @ 08:43:09
Postat av: Linda

Ja visst är det!

2010-04-17 @ 09:11:17
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0