Lätt irriterad....

Vet inte anledningen men är för tillfället irriterad på ALLT känns det som....
Fick ett utbrott på stackars Nelly nyss... Visst hon gjorde grejer som hon inte ska men jag vet att det inte funkar att skrika...
Just nu är jag irri över att jag inte hinner/får tillfälle att göra vissa saker när jag vill/tänkt.
Har alldeles för mycket som ska göras..... Nu blir det till att slösa några minuter här men jag orkar bara inte städa JÄMT.:-(
Hoppas jag snart känner mig på lite bättre humör så att jag är snäll när Nelly och Tomas kommer hem igen. De gick en snabbis till farmor nu.
Nä jag lär väl ta och utnyttja tiden lite till allt "skitgöra".....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0