Dyrt

Mamma och jag va till Sandviken idag. Först var vi på Maxi och där köpte jag mat, blev inte superdyrt men det är ju aldrig skoj att lägga pengar på mat..
Sen blev det en liten sväng på stan oxå. Där försvann en tusing direkt! Jag har nu köpt nya träningsskor och egentligen va det ett riktigt kap. Årets modell kostar 1600kr men de jag köpte är från förra året.;-) De ser bättre ut än säsongens plus att jag sparade 600kr på att välja dem!;-)
Så nu kanske det är dags att slänga de som jag knatat omkring i ett år... De är till och med hål i dem och sönderskaft bak i hälen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt med nya skor!

2010-04-13 @ 18:16:28
Postat av: Linda

Ja det ska bli härligt bara jag kan glömma min pengaförlust.;-)

2010-04-13 @ 18:54:26
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0