Borttappad bil....

Det här är så pinsamt att jag inte ens borde skriva om det...
Jag var till Sandviken på förmiddagen för att besöka AF. Kommer ut därifrån.. Står på deras trapp och funderar åt vilket håll jag ska gå. Vart i helvete parkerade jag bilen????? Hur jag än försökte komma ihåg så kom jag inte på det. Tänkte att jag får gå runt och kika lite så hittar jag väl på den.... Men så kom det en snilleblixt och jag gick och kolla där jag trodde och där stod den! Fatta vilken pinsam situation det hade kunnat blivit...

För övrigt gick det bra på AF. Jag har länge gruvat mig för det besöket men det gick jättebra!
Fick träffa en ganska gammal karl som var superseg men förstående. Det roliga va att han var helt värdo på att skriva på dator. Pekfingervalsen utan dess like! Jag är inte alls bra på nån fingerställning men nog tusan anväder jag båda händerna och skriver nog 10 gånger så snabbt som honom. Tyckte han borde kunna bättre med tanke på hans jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0