Borde lägga in lite mera bilder...

Finns bilder i kameran som jag skulle lagt upp i en veckas tid typ...
Men nån gång så kommer det väl en "radda" igen.;-)

Har varit till syster på förmiddagen idag och där blev vi bjudna på något ljuvligt! Citronkolamuffins hette de, gott så jag höll på att ta 2...

Hade bestämt mig för att åka hem och göra mat men när syrran fick höra talas om mina pannkaksplaner satte hon stopp för dem.;-) Istället blev vi bjudna på köttfärslimpa, sås och potatis av henne! Så gott men jag är helt värdelös på att göra det gott själv.

Nelly fick sova när vi kom hem och sen tog vi en 7 kilometare igen. Den här gången va jag på väg att ta bussen hem.... Mådde verkligen skit på vägen hem och ont på flera ställen..:-(
Konstaterade att jag hade lågt blodsocker när jag kom hem och då hade jag även ätit choklad på vägen hem. Kanske inte så konstigt att det kändes så jobbigt som det gjorde.
Sen har jag haft skitont här och var och en fruktansvärd huvudvärk plus illamående.. Blev bättre efter kvällsmaten tack o lov!
Imorgon tror jag vi ska vila från långpromme...

Har just bakat en banankaka, tänkte jag skulle smaka en bit nu och sen sova!

Kommentarer
Postat av: Malin

HÖLL PÅ ta 2..?! Jag skulle tagit fyra!!

2010-04-09 @ 08:46:46
Postat av: Linda

Haha, det tvivlar jag ju inte på.;-)

2010-04-09 @ 09:18:17
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0