Bakat till årsmöte

Lovade ju att stå för fikat till mötet på dagis idag.
Provade att baka en ny långpannekaka som hette kanelkaka. Jag själv tyckte att den blev misslyckad så jag gjorde en annan med jordnötter oxå. Men jag tog med båda sorterna tillslut ändå..
Tydligen va det några som tyckte om den misslyckade för de sa att den va jättegod.:-) Jordnötskakan var det flera som berömde och 2 som ville ha recept på!;-)

Dum som jag va så gick jag med på att fortsätta i styrelsen 1 år till... Hade ju bestämt mig för att INTE göra det...
Nu år vi hoppas att det ska flyta på bra bara!

Farmor Lena va barnvakt åt Nelly och hade fått henne att sova strax innan 20! Bra jobbat måste jag säga!
Lät som att hon underhållit farmor en del oxå.;-)

Nu blir det sängen och hoppas på massa bra sömn! Har sovit dåligt länge nu... Jag är förkyld och Nelly får små hostanfall ibland på nätterna..:-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0