Att jag aldrig lyckas...

Varje dag tänker jag att jag ska lägga mig tidigt så att jag får rejält med sömn.
Men var eviga kväll så sitter jag uppe...

Hängde på Tomas på maskinvisning på 3 ställen idag. Inte så skoj men fick en hel del att äta!;-) Gratis är gott som Tomas brukar säga!;-) Skönt att slippa laga lunch iaf.

Bestämde mig för att inte lägga Nelly ikväll. Det är ju annars alltid mitt jobb.. Nelly och Tomas är rätt överens där verkar det som.;-)
Men ikväll sa jag att de får sköta läggningen och jag åker och hyr en film!
Sagt och gjort! Det hade gått alldeles utmärkt så det gäller till att jag håller mig borta så går det tydligen bra!
Så nu har vi kikat på filmen och konstaterat att det finns bättre..
Den hette nåt med att nu är det snart midsommar eller nåt liknande.
Blev lite fundersam när jag tyckte jag kände igen en av skådisarna och till slut konstaterade jag att det va ju Dylan från Beverly hills!  Gammal han hade blivit.;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0