Vill dö lite....

Usch och fy åkte från dagis med alldeles för nära till gråten...:-(
Fick idag veta att vi kommer få ha Nelly på dagis till 18.30 men att det kommer vara en plikt som har hand om henne mellan 17 och 18.30...
Visst föräldrarna verkar va pålitliga och trevliga men jag tror inte att Nelly kommer tycka om detta!:-(
Fy så hemskt det känns i mitt hjärta!
Imorgon ska hon alltså vara själv med en förälder som hon inte känner...
Vet inte va jag ska ta mig till?
Kan ju inte direkt säga nej till jobb heller..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch, förstår precis hur du känner... och just det här med att hon ska vara på dagis så länge på kvällarna... Men vad gör man då? Du har ju ÄNTLIGEN fått ett jobb!!! Och det är inget man tackar nej till bara sådär.

Men jag tror säkert det kommer gå bra för Nelly. Tror det alltid är vi mammor som lider mest...

Kram på dig!

2009-09-23 @ 07:47:19
Postat av: Anonym

funkar det verkligen inte att hennes pappa hämtar? eller kanske farmor? guud jag lider me dej.

2009-09-23 @ 12:41:36
Postat av: Katarina Bernström

Hoppas att det kommer att gå bra, det gör det säkert:-) Annars så får ni väl byta dagis då;-)

2009-09-23 @ 13:18:03
URL: http://huskysens.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja du Lisa ingen lätt situation det här inte...

Men som sagt det är nog jag som lider mest men det mäsrks på Nelly oxå, hon är sig inte lik...



Du anonyma: känner du oss borde du veta hur situationen ser ut..



Katarina: Verkar inte finnas nå lämpligt dagis att byta till.

2009-09-23 @ 20:16:35
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Hella

hej! Fyy vad jag tycker synd om dig, inte alls kul, hoppas det kan lösa sig med nått.Kramar

2009-09-23 @ 22:04:21
URL: http://www.metrobloggen.se/heella
Postat av: Katarina Bernström

Näee.... kom på att vårat iaf stänger 17.30 men eg så ska de ju ha öppet när man har behov och alla jobbar ju inte mellan 7-17:-(

2009-09-23 @ 22:08:16
URL: http://huskysens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0