Mycket motion nu

Går och cyklar i stort sett varje dag nu!
Känner mig så duktig men blodsockret blir ofta lite för lågt, är för slarvig med att sänka dosen...
Gick med Nelly till dagis idag och ni ska veta att det var svettigt, bara massa uppförsbackar!
Sista biten fick jag skjuts för då va syrran fikasugen..;-)

Har bakat äppelmuffins med crumble idag, hade tänkt baka mera men tappade lusten?!
Istället dammsög jag och tvätta lite jackor...

Syrran kom förbi en gång till.
Hon köpte med thaimat som vi käkade till lunch! Prata lite och sen skulle jag hämta Tomas i Eltebo..
Men som vanligt är han tidsoptimist så jag fick lite tid vid datorn innan han behövde hämtning.

Cyklade till Storvik och handlade lite så att vi kunde göra ost och skinksås till middag.
Var helt svettig innan maten var klar....
Nelly var så himla trött så hon bara skrek och vråla, nästan så hon spydde..
Tycker så synd om henne när det blir sådär.. Jag stressad och vill inte bränna fast i kastrullen så det höll på sluta i en flod av tårar.
Men när maten var klar så blev hon glad igen!
Åt som en häst dessutom!!:-)
Jag däremot fick en hemsk huvudvärk som sitter kvar än...:-(

Kommentarer
Postat av: Tessa

Vad du är hurtig. Du kan väl dela med dig av den.

2009-09-01 @ 22:51:40
Postat av: Linda

Blir det dåligt med barnvagnspromenader för dig?

2009-09-02 @ 08:28:14
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0