Mycket att göra med ny dator

Håller för fullt på att bekanta mig med min nya fina Packard bell!!
Mycket som ska grejas med för att den ska kännas perfa. Är som vanligt glad över att ha Malin som hjälp men det verkar som hon börjar trötta...;-)
Med hennes hjälp har jag nu för första gången i mitt liv laddat hem ett program!
Det var winamp som laddades hem och nu är det bara lite musik som ska läggas in på datorn men det tror jag att jag fixar själv iaf.;-)

Ett större problem är att jag inte lyckas prenumerera på tiniwinisens blogg.:-(
Lyckades lägga in alla jag brukar följa utom den....


Kommentarer
Postat av: Tösa

visst är de drygt med nya grejer.. lika med ny mobil innan man lär känna den! men sen blir de ju såååå braa

2009-09-07 @ 06:26:09
Postat av: Tina

Näe men det var ju konstigt!!

2009-09-07 @ 10:13:17
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Linda

Tösa: Ja det är verkligen drygt innan man "lär sig"...



Tina: Ja verkligen konstigt och irriterande...:-(

2009-09-07 @ 19:27:32
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0