Jobbig dag

En riktigt jobbig och trög dag och jag har inte vart pigg alls...
Ont i huve, men det är ju inte nå ovanligt iofs.. Frysit som fan och ich helt enkelt en slags sjukdomskänsla i kroppen..
Hoppas på att det gått över till imorgon!

Ikväll har jag gjort en smörgåstårta som ska ätas i morgon kväll.
Samma som alltid, eller nästan iaf.;-) En sån med makrill för den är sååå god!

Det är väldigt mycket tankar i mitt lilla huvud just nu, hoppas på att allt ska lösa sig så slipper jag ägna så mycket tid på alla funderingar...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mmm va gott med smörgåstårta!!!

Men Linda, det låter inte bra... vad är det du går och funderar över och mår dåligt av? Hoppas det inte är nåt allvarligt, och att det blir bättre snart...

KRAM!!!

2009-09-30 @ 16:25:53
Postat av: Linda

Det ÄR gott Lisa!:-)

Ja du det är en del olika saker... Kan ta det om vi träffas nå tag.;-)

Kram!

2009-09-30 @ 21:07:50
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0