Blir sällan som man tänkt sig..

Idag är en sån där dag när jag inte lyckats med nåt...
Några exempel är: Syrran och jag va och käka lunch och vi åkte min bil.
På väg att åka tillbaka till jobbet så går jag och är på väg att öppna passagerardörren....
Köpte en grej på Coop till jobbet och tänkte när jag la fram pengarna att jag får inte glömma kvittot. När jag kommer tillbaka på jobbet och tar upp pengarna som blev över finns inget kvitto....
När jag kom hem skulle jag fixa garnering på smörgåstårtan och ALLT jävlas...
Osten gick inte att rulla utan smulade sönder så jag sket i den.
Gurkan hade börjat bli äcklig.
Äggen gick knappt att skala.
Nelly stod och skrek och drog i mig och Tomas satt på en stol och läste tidningen i godan ro..
Inte kom det nån och käka med oss heller så nu har vi tårta så det räcker och blir över...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men om du ställer ut en matlåda med en bit smörgåstårta i morgonbitti, så kommer jag garanterat och hämtar den!!! =)

2009-09-30 @ 22:35:00
Postat av: Ullis

vill ha vill ha smörgåstårta. Men jag sitter i iskalla Orsa å har spautbildning... snyft! Det är liiite långt tyvärr... Men den går nog snabbt åt! Mmmm

2009-10-01 @ 07:00:08
Postat av: Linda

Lisa, hade jag sett det här tidigare så hade du gärna fått!



Ullis får göra en ny när jag får behandlingar av dig.;-)

2009-10-01 @ 08:53:08
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: mr.

Typiskt att man inte visste de tidigare att de fanns tårta kvar...

2009-10-01 @ 21:09:10
Postat av: Linda

Mr. Patrik?;-)

2009-10-01 @ 21:17:29
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0