Stressad? Nej nej....

Har en slags frustration i kroppen. Ingen skön känsla direkt....
Mycket funderingar som vanligt och besviken på massa grejer...

Ska ta och försöka ordna upp en massa så kanske jag kan slappna av och må lite bättre!
Gäller bara till att ta tag i problemen och lösa dem snabbt. Synd att det inte alltid är så enkelt som det låter dock.

Alla dessa grejer gör mig så stressad och det är ju inte bra.
Kanske att jag är en sån som stressar upp mig lite för lätt tyvärr men vet inte vad jag skulle kunna göra åt det.

Nu ska jag iaf hämta Nelly på dagis och sen ska vi till Emmy och Mira och leka!

Medan Nelly varit på dagis har jag hunnit gjort massa saker!
Har bla. tvättat, städat och strukit!
(Har absolut inte ägnat en sekund åt face book.....) Äh gillar inte att ljuga, så ok jag har väl ägnat några för många sekunder åt det som vanligt...... Suck.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0